Vyberte si, prosím, jazyk:

Chirurgické zákroky

Poskytujeme celé spektrum chirurgických zákroků, na jedné straně z rukou našich vlastních kmenových lékařů, na druhé straně z rukou velmi zkušeného chirurga, který u nás na klinice pracuje externě.

Extrakce (vytržení) zubů moudrosti

Jednodušší i složité vytržení těchto zubů provedeme bezbolestně, opatrně a zcela profesionálně, abychom i hojení zkrátili na minimum a vyloučili zbytečné komplikace po vytržení.

Odstranění cyst

Pokud se okolo zubu nebo v čelisti objeví útvar jako je cysta, je vhodné zakročit. Jako i v ostatních případech jsme zde připraveni Vám pomoci.

Resekce kořenového hrotu

Zákrok, který provádíme, pokud ošetření kořenových kanálků nebo jeho revize nelze provést podle těch nejlepších představ a v kosti v místech kořenového hrotu je znatelný zánět. Je to poslední možnost, jak zub zachránit před vytržením.

Kostní augmentace – dostavba kosti

Jedná se o zákrok v místech, kde je kosti nedostatek a je potřeba zavést implantáty nebo určité místo esteticky vylepšit.

• sinuslift – dostavba kosti při nedostatku kosti v oblasti paranasální dutiny v horní čelisti
  • horizontální dostavba kosti při úzkém kostním hřebenu
  • vertikální dostavba kosti při nedostatečně vysokém kostním hřebenu

Kostní transplantace

Jsme Vám schopni nabídnout i tento náročnější zákrok, kde se přenáší kost v ústech z místa, kde je jí dostatek, na místo, kde chybí, opět z rukou našeho zkušeného chirurga.

Chirurgické prodloužení korunek zubů

Pokud jsou zuby moc krátké a v úsměvu nevypadají esteticky – tzv. gummy smile, je možno je vylepšit, tedy prodloužit pomocí tohoto chirurgického zákroku.

Plastická chirurgie parodontu

Překrytí obnažených krčků zubů.

Členství

Ordinační hodiny

Po – Čt : 8 – 16 hodin Pá : 8 – 14 hodin

Objednejte se

k ošetření nebo na konzultaci.

Tvorba webových stránek Creative Vision s.r.o.
Redakční systém 4site CMS